Известие

Collapse
No announcement yet.

Свети чек , след премахване на катализатор 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свети чек , след премахване на катализатор 156 1.8

    Колеги , единият от предните катализатори на 156 1.8 cf3 2002 вътрешен фейс се разпадна и запуши колектора. Отворих го и изсипах , но сега записва грешка от сондата . Колата е с 3 катализатора и 3 сонди . Как се решава проблема ?
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

  • #2
    Като права линия ли се вижда сигналът от сондата?
    Ако е така, най-вероятно е повредена от механично въздействие и сякаш подмяната е единственото решение, освен, ако не може да се премахне софтуерно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Не е права линия работи, но след като махнах катализатора записва грешка. Как се маха софтуерно и ще пречи ли на работата на компютъра или да си търся здрави катализатори ?
      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
        Не е права линия работи, но след като махнах катализатора записва грешка. Как се маха софтуерно и ще пречи ли на работата на компютъра или да си търся здрави катализатори ?
        Като махнеш катализатора, третата сонда почва да дава стойности извън нормалните, поради променените условия на работа. Прави се малко по-специален резонатор или се спира сондата софтуерно, от хора, дето правят ремап.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Благодаря за информацията! Какво представлява този резонатор ?
          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

          Comment


          • #6
            Ламбда-сондата дава изходно напрежение в границите от 0,2 до 1 волта. Като се премахне тя, компютърът взема усреднена стойност 0.6 волта, което напрежение е постоянно и не зависи от температурата и т.н. Не знам какво се има предвид под "софтуерно елиминиране", но според мен няма как едно нещо, което е с променливи параметри и от което пряко зависи работата на двигателя да бъде елиминирано. Или софтуерно се изключва светенето на чека при премахната ламбда-сонда?
            Иначе резонаторното гърне е съставено от две тръби, като вътрешната е перфорирана, а между тръбите има някаква вата. Доколкото си спомням ролята му е да неутрализира звуковите вълни, получени от изгорелите газове, а точно тези вълни предизвикват гадното дрънчене при ниски обороти.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Много мъка тука имаааа...

              Питащия да си търси някой мапер да му изключи 3-тата сонда която няма иначе никакво отношение към работата на мотора, и да не чете глупостите които се пишат от останалите участници в темата!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Оь, изписаха се много глупости. Иди при газаджия да ти сложи ламбда сонда емулатор и край на сагата

                Comment

                Working...
                X